Promocje
Bagażnik rowerowy Srebrny Racktime ADDit 26-28
Bagażnik rowerowy Srebrny Racktime ADDit 26-28

308,54 zł

Cena regularna: 314,84 zł

szt.
Bagażnik rowerowy tylny Racktime Basic 24
Bagażnik rowerowy tylny Racktime Basic 24

220,94 zł

Cena regularna: 225,45 zł

szt.
Bagażnik rowerowy tylny Racktime Foldit Fix 20
Bagażnik rowerowy tylny Racktime Foldit Fix 20

277,54 zł

Cena regularna: 283,20 zł

szt.
Bagażnik rowerowy tylny XLC RP-R01 26-28 czarny
Bagażnik rowerowy tylny XLC RP-R01 26-28 czarny

266,85 zł

Cena regularna: 272,30 zł

szt.
Bagażnik rowerowy tylny XLC RP-R16 26-28 srebrny
Bagażnik rowerowy tylny XLC RP-R16 26-28 srebrny

313,69 zł

Cena regularna: 320,09 zł

szt.
Baluma gripy/chwyty  kierownicy rączki  kręcone miodowe
Baluma gripy/chwyty kierownicy rączki kręcone miodowe

41,16 zł

Cena regularna: 42,00 zł

szt.
Baluma gripy/chwyty rączki kierownicy gumowe kręcone zielone
Baluma gripy/chwyty rączki kierownicy gumowe kręcone zielone

41,16 zł

Cena regularna: 42,00 zł

szt.
Baluma rower dwuruka biało miodowo miętowy miejski retro
Baluma rower dwuruka biało miodowo miętowy miejski retro

3 910,20 zł

Cena regularna: 3 990,00 zł

szt.
Baluma Rower miejski Single speed ostre koło  Black Mandarin 56
Baluma Rower miejski Single speed ostre koło Black Mandarin 56

2 048,20 zł

Cena regularna: 2 090,00 zł

szt.
BALUMA Rower ostre koło  Black/orange torowy
BALUMA Rower ostre koło Black/orange torowy

4 400,20 zł

Cena regularna: 4 490,00 zł

szt.
Baluma rower torowy rama cro-mo BLB  zielony
Baluma rower torowy rama cro-mo BLB zielony

5 576,20 zł

Cena regularna: 5 690,00 zł

szt.
Blat torowy RIDEA zębatka tarcza 144 BCD czarna 51
Blat torowy RIDEA zębatka tarcza 144 BCD czarna 51

415,52 zł

Cena regularna: 424,00 zł

szt.
Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Jakie koła będą najlepsze do roweru Ostre Koło/ Single Speed ? 0
Jakie koła będą najlepsze do roweru Ostre Koło/ Single Speed ?

Jakie koła będą najlepsze do roweru ostre koło/ Single Speed

Pierwszym podstawowym pytaniem Jest to jak chcemy użytkować nasz rower. Ma to bardzo wielki wpływ na to jakie powinniśmy wybrać koła . O jakiej specyfikacji i właściwościach. Musimy zadawać sobie podstawowe pytania ? czy najważniejsza jest dla nas waga kół czy wygląd ? Czy rower będziemy używać codziennie i czy mamy na tyle duży budżet że możemy sobie pozwolić na koła najlepsze jakościowo? Czy będziemy używać roweru jako ostre koło czy jak rower single speed?

Koła z rantem czy bez rantu hamulcowego?

Jeżeli zadecydujemy że rower będziemy używać jako fixie bez hamulców. To możemy użyć kół bez rantu. Zredukuje to dość znacznie wagę kół i nie będziemy posiadali części w rowerze która jest zbędna. Jeżeli wybierzemy opcje z rantem to warto pomyśleć by była anodyzowana by kolor na rancie hamulcowym/ szczególnie czarny nie schodził nam aż tak szybko.

Koła o wysokim czy o niskim stożku?

Najważniejsze w kołach torowych jest waga kół. To ona w głównej mierze jest w większości odpowiedzialna za dobre wyniki prędkościowe roweru. Jeżeli posiadamy dość niewielki budżet to sugerowałbym założyć obręcze o najniższym stożku jaki jest możliwy zredukuje to maksymalnie wagę kół a dzięki temu też osiągi. Możemy też zdecydować się na koła bardzo wysokim stożku aluminiowym, ale niestety takie koła będą miały aspekt tylko i wyłącznie wizualny. Inaczej będzie w przypadku kół karbonowych. Wysoki stożek pozwala lepiej rozbijać mijane powietrze i zwiększa aerodynamiczność takiego roweru w połączeniu z niską wagą . Tworzy to bardzo szybki zestaw jednak na koła o stożku karbonowym będziemy musieli wydać co najmniej parę tysięcy złotych.

Piasty kulkowe czy maszynowe ?

Oczywiście jeżeli pozwala nam na to budżet najlepiej było by wybrać piasty maszynowe. Są one o wiele bardziej płynne dzięki temu szybciej i efektywnie będziemy przyspieszać. Zmniejszymy opory toczenia takiego koła dlatego wolniej będziemy wytracali prędkość . A wiec same plusy . Kół też takie raczej będzie tylko niewiele droższe niż te z piastą kulkową. Piasty o łożyskach kulkowych to dobry wybór gdy chcemy złożyć rower typu low cost który ma tylko jeździć lub ma być złożony z samych tańszych komponentów by na wypadek jakby ktoś go ukradł nie było takiego roweru szkoda.

Jaka ilość szprych w kole?

Jeżeli w kołach podążamy jak najbardziej za zredukowaniem wagi kół. To pewnie nie jednemu z wam przyszedł pomysł do głowy by zredukować to wagę poprzez mniejsza liczbę szprych w kole. Jak najbardziej jest to naturalne dla rowerów z innego segmentu np. szosowego. Jednak przy rowerach torowych/ ostre koło oprócz jak najniższej wagi liczy się także odporność na rozcentrowanie obręczy koła. Szczególnie w tylnym kole przeciążenia przy hamowanie są ogromne. Dodatkowo nie oszukujmy się . Rowery takie są często „ katowane „ w warunkach miejskich i musza być odporne na bliskie spotkania z krawężnikami czy nierównym terenem miejskim pełnym nieprzewidzianych „ pułapek”. Zatem każdy mechanik wam powie że takie koła powinna być zaplatane co najmniej na 3 krzyże . Najlepsza opcją moim zdaniem są koła z ilością szprych 32.

Jakie koła torowe będą najlepsze?

Nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko zależy od naszych preferencji technicznych czy wizualnych, naszego stylu jazdy czy terenu w którym będziemy z roweru korzystali. Wiec najlepiej przy wyborze kół kierować się powyższymi 4 wskazówkami. Jeżeli chciałbyś wybrać koła dla siebie zapraszamy do naszej zakładki Koła torowe znajdziesz tam szeroki wybór kół dla twojego Single Speeda.

Jeżeli pomogliśmy postaw nam kawę w ramach wdzięczności : 

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Pozycjonowanie: www.luczak.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl