Podaj swój adres e-mail jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Baluma sięga daleko, na koniec Europy! I tym samym nawiązaliśmy współpracę jako oficjalny dystrybutor rowerów ostre koło i single speed Santafixie w Polsce!
Dzięki uprzejmości Cushman and Wakefield, który przeniósł tutaj swoją warszawską siedzibę (i jednocześnie zarządza kompleksem) mogliśmy na żywo zobaczyć jak nasze rowery personalizowane zdobią ogólnodostępną rowerownię Bike Art. Założenie ich budowy było bardzo precyzyjne: minimalistyczne, w jednolitym kolorze i będące jednocześnie dziełem sztuki by zdobić przestrzeń - rower jako element małej architektury w Warsaw HUB.
Chcemy rozwijać się w dziedzinach, które są dla nas obecnie kluczowe czyli customowe malowanie ram i rowery gravel. Dbanie o środowisko naturalne to dla na nie tylko frazes i strategia marketingowa. Nasza pracownia mieści się na Podlasiu w Augustowie w otulinie lasów i jezior, a większość sesji zdjęciowych naszych projektów wykonywana jest właśnie w takich pięknych okolicznościach przyrody.
Ilość projektów rośnie z roku na rok w lawinowym tempie. Firma daje klientom możliwość zbudowania roweru personalizowanego - co w praktyce oznacza, że można wybrać każdą część, jednocześnie praktycznie do każdej części można dobrać kolor na życzenie zamawiającego oraz - co wcale nie jest takie oczywiste, a już na pewno nie powszechne - na ramie możemy wykonać awangardowe customowe malowanie. Tutaj ograniczeniem jest już tylko wyobraźnia.
Z kupnem roweru używanego jest trochę jak z zakupem używanego samochodu. Niby wszystko sprawne, a i tak z dużym prawdopodobieństwem za chwilę pojawią się jakieś koszty. Nie oszukujmy się, ale ze stanem technicznym rowerów jest jeszcze gorzej niż z samochodami.
Z uwagi na naszą działalność ‘rowerową’, poszerzającą się gamę klientów i wiele kanałów sprzedażowych dostajemy od naszych klientów masę pytań typu:
• jaką wybrać korbę rowerową?
• jaki łańcuch torowy należy wybrać?
• jaki rozmiar ramy jest odpowiedni do mojego wzrostu
• jakie przełożenie będzie najlepsze do single speeda?
• czy skórzane siodełko Brooks będzie wygodniejsze od siodełka selle smp?
• rower gravel czy retro szosówka - co wybrać jako rower do miasta?
Osoby, które mają pierwszy raz styczność z rowerem typu ostre koło zawsze zastanawiają się czemu te rowery są takie drogie? Przecież nie mają „drogich” przerzutek, amortyzatorów czy wyposażenia typu ‘nie-wiadomo-jaki’ bagażnik. Wielu z nich także myśl, że te rowery to po prostu wynik działania marketingowców: czyli Ktoś buduje je niskim kosztem, a później próbuje wcisnąć ludziom kit i sprzedać taki rower za wielokrotność swojej realnej ceny.
W artykule spróbuję wam uzasadnić dlaczego wiele części do ostrego koła jest droższa niż przeciętna część do innego roweru - co wpływa finalnie na ostateczną cenę roweru.
Nie oczekujcie jednoznacznej odpowiedzi. Są to dwa odmienne typy rowerów, ale jeden z nich może nabyć cechy drugiego.
Rower typu single speed możemy zbudować dwojako tzn. jako podstawa projektu może nam służyć rama torowa do ostrego koła lub rama szosowa. W artykule postaramy się opisać wady i zalety obu rozwiązań:
Dla wielu osób odnawianie i odrestaurowanie starego roweru to wręcz kult. Sami też jaramy się starymi retro szosówkami i hobbystycznie je odnawiamy. Niestety oprócz walorów czysto kolekcjonerskich, jeżdżenia na rowerze, który ma swoja długą historię oraz niepowtarzalny wygląd - to jest wszystko co można wymienić w plusach.
Każdy z nas jest inny, więc odbiera piękno w inny sposób. Dlatego doskonale rozumiemy, że nie każdemu może się ten rower podobać. Tym projektem chcieliśmy zaprezentować nam naszą – prywatną - wizje piękna wyrażoną poprzez rower typu ostre. W artykule znajdziecie szczegółowy opis tego roweru.
Jeżdżąc na rowerze spalamy nasz tłuszcz a nie paliwo. W tym zdaniu ukryte są już co najmniej trzy zalety z jazdy na rowerze. Ich priorytetyzacja zależy od tego jaki jest nasz system wartości czyli co jest dla nas ważniejsze: nasze zdrowie czy zdrowie naszej planety. Dla potrzeb tego artykułu założę, że wszystkie te zalety są równoważne. Czyli jakie?
Zastanawiałeś się kiedyś albo może wiesz jak wygląda proces wdrażania nowego produktu na rynek? Podpowiemy jak to wygląda w branży po której się poruszamy
O rower tak jak o samochód trzeba od czasu do czasu zadbać. I dokonywać okresowych przeglądów by szybko zniwelować usterki, które jeżeli się pogłębią będą nas dużo kosztowały z uwagi na potrzebę wymiany części. Jeżeli będziemy o tym pamiętali to rower będzie służył nam latami.
Przedsiębiorca ma prawo rozliczyć w kosztach podatkowych rower wykorzystywany w działalności gospodarczej. To bardzo dobra wiadomość dla użytkowników jednośladów czy to prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą czy to spółkę. Jednoczesne użytkowanie w firmie samochodu nie jest przeciwwskazaniem - przecież możemy dojeżdżać do centrum autem i później przesiadać się na rower bądź wykorzystywać te środki transportu naprzemiennie i w innych okolicznościach.
Czy wiesz z ilu unikalnych części składa się rower? Z minimalnie siedemnastu - wszystkie wymienione w dalszej części artykułu. Oczywiście może być ich więcej, ale dopiero przy tej liczbie części możemy mówić o rowerze. A czy wiesz ile z nich możesz wybrać sam? Wszystkie.