
1 786,00 zł

1 786,00 zł

978,00 zł

2 610,00 zł

2 871,00 zł

2 937,00 zł

2 937,00 zł

3 389,00 zł

3 389,00 zł

1 563,00 zł

858,00 zł
Ramy torowe / Single Speed Ramy torowe znacząco różnią się od „ normalnych ram” Cechy jakie odróżniają te ramy to:
- Pionowe haki – W odróżnieni od innych ram z hakami pionowymi w ramach torowych zastosowano haki poziome. Po pierwsze by łatwiej wkładać i wyjmować tylne koło. Ma to zastosowanie w zawodach torowych gdy często następuje wymiana zębatki torowej. A szybkość i łatwość demontażu koła znacząco się liczy. Jednak głównym atutem dlaczego w ramach torowych stosuje się pionowe haki jest to że dzięki hakom możliwe jest zamontowanie napinaczy Łańcucha , dzięki czemu możemy prawidłowo napiąć łańcuch
- Rozstaw tylnych haków 120 mm – Jak wiecie rowery typu ostre koło czy Single Speed to rowery jednorzędowe. Ale by ich jednorzędowy napęd był bardziej wydajny i linia łańcucha zgadzała się zastosowano tutaj rozstaw widełek 120 mm. Dzięki czemu tak fajnie się jeździ na tych rowerach ponieważ doskonale oddają moc włożona w układ napędowy. Zwarta geometria ramy
– Ramy torowe posiadają bardziej zwartą geometrię niż inne ramy. Dlaczego W wyścigach na torze jak i do sprawnej i szybkiej zwinnej jazdy po mieście potrzebny nam jest rower który bardzo szybko będzie reagował na nasze polecenia. Dzięki lekkim skróceniu górnej rury i mniejszym wysunięciu widelca przedniego takim rowerem o wiele łatwiej i precyzyjniej się steruje
- Częsty brak przelotek hamulcowych – często ramy torowe/single speed to tzw. wybitne torówki a więc ze względów i bezpieczeństwa i braku hamulców przy jeździe na torze nie są w nim montowane owe przelotki co sprawia że często nie lada trudnością jest zamontowanie w rowerze tylnego hamulca
- mało miejsca na opony – często wynikiem bardzo zwartej geometrii roweru jest brak miejsca na odpowiednio duże opony. Więc często w rowerach torowych zamontujemy jedyne bardzo cienkie opony szosowe