Opcje przeglądania
Cena
  • od
    do

Błotniki rowerowe retro szosówka rower stal nierdzewna

Błotniki rowerowe retro szosówka rower stal nierdzewna
Błotniki rowerowe retro szosówka rower stal nierdzewna

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

126,42 zł

Cena regularna: 129,00 zł

szt.
  • promocja

Błotniki rowerowe retro szosówka rower stalowe

Błotniki rowerowe retro szosówka rower stalowe
Błotniki rowerowe retro szosówka rower stalowe

Dostępność: tymczasowo niedostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

73,50 zł

Cena regularna: 75,00 zł

szt.
  • promocja

Błotniki rowerowe retro szosówka stalowe srebrne

Błotniki rowerowe retro szosówka stalowe srebrne
Błotniki rowerowe retro szosówka stalowe srebrne

Dostępność: tymczasowo niedostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

73,50 zł

Cena regularna: 75,00 zł

szt.
  • promocja

Błotniki ostre koło torowe retro szosa

Błotniki ostre koło torowe retro szosa
Błotniki ostre koło torowe retro szosa

Dostępność: tymczasowo niedostępny

Wysyłka w: 7 dni

Cena:

293,02 zł

Cena regularna: 299,00 zł

szt.
  • promocja

Błotniki rowerowe retro szosówka stalowe białe

Błotniki rowerowe retro szosówka stalowe białe
Błotniki rowerowe retro szosówka stalowe białe

Dostępność: tymczasowo niedostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

73,50 zł

Cena regularna: 75,00 zł

szt.
  • promocja

Błotniki rowerowe retro szosówka stalowe czarne

Błotniki rowerowe retro szosówka stalowe czarne
Błotniki rowerowe retro szosówka stalowe czarne

Dostępność: tymczasowo niedostępny

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

73,50 zł

Cena regularna: 75,00 zł

szt.
  • promocja

Co to jest błotnik rowerowy ?

Błotniki rowerowe czyli bardzo duże udogodnienie dla rowerzystów w czasie podróży w deszczu czy błocie, dzięki nim właśnie zapobiegniemy ubrudzenia naszej odzieży wierzchniej. Najczęściej błotniki są wykonywane z aluminium, tworzyw sztucznych czy plastiku.

Jak zamontować błotniki?

Przystosowane otwory w błotnikach rowerowych umożliwiają odpowiednie umocowanie tego właśnie elementu z tylnym bądź przednim fragmentem roweru. Najczęściej tylny błotnik jest mocowany w dostosowanych miejscach przy kasecie napędowej, natomiast przedni w miejscu, w którym otwór odpowiedni jest również dla szczęki hamulcowej, lecz nie każdy rower posiada zasoby do instalacji błotników rowerowych. Z pomocą mogą przyjść błotniki montowane pod siodełkiem, co też nie jest głupim pomysłem. Dodatkowo na błotnikach mogą znajdować się miejsca, do których możemy przymocować specjalne lampki rowerowe. Błotniki należy dobierać pod szerokość opony jaką posiadamy, aby powierzchnia błotnika była co najmniej 10mm szersza, niż szerokość danej opony, tak aby była w stanie przykryć całą powierzchnię koła w każdym miejscu. Unikniemy wtedy natomiast niepożądanych odprysków brudu.

do góry
Pozycjonowanie: www.luczak.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl