Opcje przeglądania

Baluma Torowe Aventon Torowy BLB Torowe Cinelli Torowe  

Rower ostre koło/ Torowy

- Rower o specjalnym przeznaczeniu torowym lub treningowym, powinien być używany przez osoby które opanowały umiejętność jazdy na takim rowerze

- Na rowerze musimy cały czas pedałować by jechać, przestanie pedałowania spowoduje nagłe zahamowanie roweru

- Hamowanie jest możliwe poprzez zablokowanie lub spowolnienie korby roweru, wymagane umiejętność takiego hamowania

- W rowerze mogą być zamontowane tzw. hamulce bezpieczeństwa

- Ramy typu ostre koło najczęściej pomieszczą wąskie opony 700 x 28c

- Brak możliwości montażu błotników

Rower torowy ostre koło BLB LA Piovra Brick Lane Bikes czarny

Rower torowy ostre koło BLB LA Piovra Brick Lane Bikes czarny
Rower torowy ostre koło BLB LA Piovra Brick Lane Bikes czarny

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

4 744,18 zł

Cena regularna: 4 841,00 zł

szt.
  • promocja

Rower torowy ostre koło BLB LA Piovra ATK srebrny

Rower torowy ostre koło BLB LA Piovra ATK srebrny
Rower torowy ostre koło BLB LA Piovra ATK srebrny

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 5 Dni

Cena:

4 744,18 zł

Cena regularna: 4 841,00 zł

szt.
  • promocja

Rower torowy ostre koło BLB LA Piovra ATK zielony

Rower torowy ostre koło BLB LA Piovra ATK zielony
Rower torowy ostre koło BLB LA Piovra ATK zielony

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 5 Dni

Cena:

4 744,18 zł

Cena regularna: 4 841,00 zł

szt.
  • promocja

Rower ostre koło (ang. fixed bike) posiada bezpośrednie przełożenie czyli korba połączona z jest z tylnym kołem poprzez łańcuch na stałe – przy pedałowaniu koło zawsze obraca się razem z korbą, gdyż nie jest tutaj zastosowany wolnobieg. To pozwala na znacznie lepsze wykorzystanie mocy z nóg przenosząc ją bezpośrednio na koło. Z wielu zalet jazdy jakie daje rower ostre koło można wymienić np. możliwość jazdy do tyłu czy wejście w ślizg (tzw. Skid) podczas jazdy

 

Rower ostre koło torowy to rower o przeznaczeniu specjalistycznym Jest on używany do jazdy na torze oraz wybierany przez profesjonalistów do wyćwiczenia tzw. nogi

W rowerach takich nie posiadamy zwyczajnych hamulców sterowanych z dłoni Tym rowerem hamuje się na dwa sposoby: -jeżeli mamy dużo miejsca i czasu wytracamy prędkość poprzez nie przekazywanie już mocy na pedały.

-Gdy sytuacja tego wymaga i mamy dość mało miejsca to staramy się dać opór nogami kręcącej się korbie przez co spowalniamy tylne koło.

-przy awaryjnych sytuacjach nawet takim sposobem możemy zatrzymać tylne koło robiąc tzw. skid

Rower torowy posiada jedno ustalone przełożenie które ustalane jest poprzez ilość zębów blatu korby i zębatkę torową , cały proces doboru odpowiedniego przełożenie zależy od wielu czynników.

Przy zawodach torowych wiadomo trzeba dobrać takie przełożenie pod indywidualne preferencje zawodnika . Przy jeździe takim rowerem „po mieście „ trzeba dobrać też indywidualnie ale pod względem łatwości ruszania takim rowerem po dostosowanie go do preferowanej prędkości roweru dla użytkownika i moc nogi.

Rowery torowe są zbudowane z najmocniejszych komponentów ponieważ podczas zawodów torowych czy przy normalnym użytkowaniu są poddawane bardzo dużym obciążeniem. Gdy taka część nie spełnia wymogów roweru torowego bardzo szybko jest to weryfikowane. Ponieważ taką część bardzo szybko nie zda egzaminu w takim rowerze i po prostu się zepsuje

do góry
Pozycjonowanie: www.luczak.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl