Korba 46 ostre koło torowa srebrna

Korba 46 ostre koło torowa srebrna
Korba 46 ostre koło torowa srebrna

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

299,39 zł

Cena regularna: 305,50 zł

szt.
  • promocja

Korba 46 ostre koło torowa czarna

Korba 46 ostre koło torowa czarna
Korba 46 ostre koło torowa czarna

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

234,22 zł

Cena regularna: 239,00 zł

szt.
  • promocja

Korba 46 ostre koło torowa biała

Korba 46 ostre koło torowa biała
Korba 46 ostre koło torowa biała

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 7 dni

Cena:

244,02 zł

Cena regularna: 249,00 zł

szt.
  • promocja

Korba 46 ostre koło torowa niebieska

Korba 46 ostre koło torowa niebieska
Korba 46 ostre koło torowa niebieska

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 7 dni

Cena:

244,02 zł

Cena regularna: 249,00 zł

szt.
  • promocja

Korby torowa to bardzo ważny element roweru. To ta część przekazuje napęd poprzez łańcuch. Szczególnie w napędach torowych ważne by ta część roweru była bardzo wytrzymała. Ponieważ oprócz funkcji napędowej pełni także funkcję hamującą ponieważ łańcuch w takich rowerach jest na sztywnie połączony z tylną zębatką. I zwolnienie obrotu korby powoduje jednocześnie spowolnienie tylnego koła i hamowanie. W tym momencie łańcuch generuje na korbę ogromne przeciążenia . Dlatego musi być naprawdę solidnie zbudowana.

Korby mają system mocowań blatów 5 śrubowy. Najlepsze korby torowe posiadają średnicę mocowania blatów 144 BCD. Ten standard jest najlepszy i pozwala zakupić dowolne Blaty nawet do 55 zębów . Mniej popularnym standardem jest 130 BCD choć równie dość często stosowanym. Spotykany jest on zazwyczaj w korbach nie używanych stricte na zawodach torowych ale równie bardzo dobrych. Można też spotkać korby ze standardem 110 BCD lub 135 BCD ale znalezienie zamiennego blatu do takiej korby będzie graniczyło z cudem. Więc w zasadzie zakup korby z takim standardem jest ekonomicznie nie opłacalny.

Optymalna długość ramienia korby torowej to 165 mm ale standard 170 mm nie powinien być zbyt problematyczny pod warunkiem że mamy technikę jazdy która nie zbyt mocno pochyla się na zakrętach.

Standardem mocowania takiej korby do suportu jest połączenie na tzw kwadrat. Oprócz korb torowych ze zintegrowaną osią. Nie ma co się obawiać że jest to starodawne mocowanie ponieważ bez problemu dobierzemy suporty np marki Tange . Które są niezwykle wytrzymałe i wydajne.

Jako że korba stanowi bardzo ważny element takiego roweru nie warto na niej oszczędzać.

do góry
Pozycjonowanie: www.luczak.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl